Livrare si Retur

1.Modalitati de livrare:

Modalitati de livrare

Costul estimativ al transportului comenzii este calculat volumetric.Costul livrarii este de aproximativ 11 lei pentru primul kilogram. Se percep taxe de 1 leu/ km sau kg suplimentar. Se percep taxe de ramburs de catre firma de coletarie selectata intre 2,5 si 13 lei/comanda. Calculul este facut exclusiv de catre firmele de curierat. Daca alegeti livrarea in cel mai apropiat centru Cargus, FAN Courier, Sameday, Dragonstar sau DPD nu mai platiti kilometri suplimentari. Cost expeditiei este suportat de client.

Comenzile finalizate pana in ora 12, vor fi expediate in aceeasi zi. Comenzile finalizate dupa ora 12 se vor procesa a2a zi lucratoare. Durata medie de livrare a unei comenzi este de 2-3 zile de la procesare. Costul asigurarii coletului este de 1% din valoarea totala, aceasta facandu-se numai la cererea expresa a clientului final, sau daca clientul doreste sa deschida coletul in momentul primirii, inainte de a face plata.

Termenul de livrare este de 2-5 zile lucratoare de la plasarea comenzii.

Produsele casante (sticle din sticla, cisterne din inox, aparatura de laborator, drojdii, etc.) nu se expediaza pe coletarie.

Comenzile pot fi ridicate din depozitul Odobesti, Extravilan Tarla 117/P, 2961 iesire Focsani spre Odobesti (DN2M km 5) fara costuri de transport daca acest lucru se specifica la plasarea comenzii. Comenzile cu ridicare din depozit vor fi confirmate telefonic. Comenzile plasate pana in ora 12, pot fi ridicate in aceeasi zi, cu exceptia produselor aflate la alte locatii. Predarea comenzii se va face exclusiv in baza unui numar de confirmare comanda, a unui act de identitate si a unei confirmari de plata. Comanda se poate ridica doar dupa achitarea integrala a contravalorii comenzii. Comanda te va astepta maxim 24 de ore.

Termenul de livrare se ia în considerare din momentul confirmãrii comenzii sau, în cazul plãţii prin OP, din momentul în care avem confirmarea cã plata fãcutã de client a intrat în contul companiei noastre.

2.Modalitãţi de platã:

- numerar (integral în lei) la sediul firmei sau cãtre comisionarul care efectueazã livrarea, în momentul livrãrii produselor la sediul clientului

- prin Plata cu Cardul Online prin PlatiOnline
Se poate efectua plata online cu cardul personal sau al firmei, în condiții de siguranță deplină. Cardurile acceptate la plată sunt cele emise sub siglele VISA (Classic și Electron) și MASTERCARD (inclusiv Maestro, dacă au cod CVV2/CVC2). Nu este perceput nici un comision suplimentar pentru tranzacții. Procesarea datelor de card se face în mod exclusiv pe serverele PlatiOnline. Siguranța informațiilor dvs. este garantată de faptul că PlatiOnline nu stochează datele confidențiale ale cardului dvs, ci le trimite criptat pe o conexiune securizată către banca procesatoare. În acest fel informațiile dvs. sunt în sigurantă.

Indiferent de valuta pe care o aveți în cont, tranzacțiile se fac în lei, la cursul de schimb al băncii dumneavoastră.

- prin Plata cu Cardul la sediul firmei, prin utilizarea unui POS.

- prin Ordin de Plata în contul RO89RNCB0267036440450001. Comanda se va procesa dupa incasarea sumei integrale.

- Ramburs la primirea coletului.

Dupa plasarea comenzii, un consultant fermier.ro va va contacta telefonic sau prin e-mail pentru a va transmite termenii de livrare si de plata si ora la care va puteti prezenta la sediu in vederea ridicarii produselor achizitionate daca doriti ridicare de la sediu.

Loredo SRL nu isi asuma intarzierile care pot aparea din vina firmei de coletarie.

Costurile de transport prezentate pe site pot fi orientative, cele exacte sunt stabilite de firma de coletarie functie de masa, volumul si destinatia coletului. Sumele aferente transportului nu sunt incasate de firma noastra.

3.Conditii retur

"Consumatorul are dreptul sa notifice in scris comerciantului ca renunta la cumparare, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, in termen de 14 zile lucratoare de la primirea produsului."- Art. 4,b Cap. I, ORDONANTA nr.130 din 31 august 2000 privind regimul juridic al contractelor la distanta si a modificarilor ulterioare..

Clientii fermier.ro pot returna produsele cumparate, in ambalajul original, in termen de 14 zile lucratoare de la primire, fara penalitati si fara invocarea vreunui motiv.

Returnarea produselor se va face pe cheltuiala clientului, folosind acelasi serviciu de transport cu care s-a facut expedierea. S.C. LOREDO S.R.L. poate percepe taxe suplimentare pentru returnarea produselor uzate, deteriorare, fara ambalaj etc. pentru readucerea lor la starea initiala, care pot avea o valoare intre 0 si 50% din valoarea initiala a produsului.

S.C. LOREDO S.R.L. va inapoia contravaloarea returului in cel mult 30 de zile de la data denuntarii in scris a contractului. Suma inapoiata nu include cheltuielile de transport. Termenii si conditiile prezentate respecta legislatia in vigoare:Legea 365/2002 privind comertul electronic si Legea 51/2003 pentru aprobarea OG 130/2000 referitoare la regimul juridic al contractelor la distanta.

Produsele trebuie sa fie in stare foarte buna, sa nu fie folosite sau uzate; acestea se pot returna doar in ambalajul original fara a fi deteriorate .

Utilajele, sau orice alte produse care contin accesorii, se returneaza doar in cazul in care sunt in aceeasi stare si ele trebuie sa fie complete, trebuie sa contina toate accesoriile cu care a fost livrat si in aceeasi stare (fara modificari fizice, lovituri, ciobiri, zgarieturi, socuri, urme de utilizare etc) in care au fost receptionate, in termen de maximum 10 zile lucratoare de la primire, fara penalitati si fara obligativitatea invocarii vreunui motiv. Produselor achizitionate trebuie sa fie in aceeasi stare ca la achizitionare. Orice semn de uzura sau utilizare existent pe ambalaj sau produs atrage anularea dreptului de returnare.

In cazul consumabilelor, folosirea acestora nu mai permite returnarea lor.

Ne rezervam dreptul de a nu accepta pentru returnare produsele care prezinta schimbarea formei fizice, lovituri, ciobiri, zgarieturi, socuri electrice, mirosuri straine, urme de produse straine, murdare, urme de uzura, accesorii lipsa, folosire abuziva etc.

In cazul returnarii unui produs care nu se afla in aceeasi stare in care a fost livrat , in ambalajul original cu toate documentele care l-au insotit S.C. LOREDO S.R.L. va considera returul nevalid si va fi indreptatita sa refuze restituirea pretului

Exceptie de la returnare:

  • produsele achizitionate de persoane juridice
  • produsele aduse pe comanda speciala 
  • produsele consumabile si
  • produsele folosite

Prin produse folosite intelegem produsele care prezinta urme de uzura (modificari fizice, lovituri, ciobiri, zgarieturi, mirosuri straine, urme de lichide etc in general orice modificare adusa la starea initiala a produsului, cea in care a fost livrat) .

Produsele neconforme specificatiilor de pe site din momentul trimiterii comenzii, se pot returna fara costuri suplimentare din partea clientului. Este necesar sa trimiteti o notificare scrisa in care specificati natura lipsei de conformitate. Daca S.C. LOREDO S.R.L. nu poate inlocui produsul cu unul conform, se va restitui contravaloarea produsului.

Costul returului este suportat in totalitate de catre cumparator.Returul Gratuit se va efectua doar in magazinele fizice Fermier-Loredo sau la depozitul Odobesti.